Bestillingsvilkår & retur info


Standard bestillingsvilkår og returinformasjon:
(oppdatert den 30.03.2023)

  • Vennligst kontroller din bestilling før du sender den. Alle bestillinger er i utgangspunktet bindende.
    Ved feil-bestilling må du snarest ta kontakt med kontakt@dlsupply.no 
    Vi kan ikke garantere at din henvendelse blir fanget opp før pakken(e) leveres til post/fraktleverandør, men vi vil gjøre vårt beste for å sjekke vår e-postkonto før pakker blir sendt.
    Dersom pakken blir sendt er det mulig å bytte pakken mot at kjøper dekker fraktkostnader i sin helhet.
  • Husk å evt. legge til ønsket ekstra emballasje samt velge riktig porto/(-størrelse) på  pappesken(e) ved bestilling.
    Dette gjøres i kurv ved utsjekk. (f.eks. postkasselevering eller lev. i kasse med eller uten ekstra emballasje ect.)
     - Se Pakke Info siden for forklaring - (Normalt opp til 3 stk. bleiepakker pr. 1 pappkasse.)
  • DLsupply.no forbeholder seg retten til å kansellere bestillinger som av ulike årsaker inneholder feil/mangler som eksempelvis manglende innbetaling, feil prising av varer, lagerfeil eller feil på beregning av pris på fraktkostnader o.l.  
  • Dersom vi skulle sende feil vare, vil vi selvfølgelig dekke fraktkostnader for å bytte til riktig vare. 
  • Alle forsendelser blir sendt i nøytrale esker. (Ekstra emballasje kan bestilles i betalingsløsning for ekstra diskresjon)
  • Forsendelser anses levert når pakken(e) er registret hos utleveringssted eller registret levert i pakkeautomat, pakkeboks eller postkasse av fraktlevrandør.  
  • Produktene er ikke ment for videresalg.
  • Våre sendingsdager er i hovedsak tirsdag og torsdag hver uke. Dette etter fraktleverandørs henterute.
     (Ved større pakke-trykk hos oss leverer vi i tillegg selv 1 ekstra gang i uken til postmottak/godsterminal) 
  • Bestillinger som er sendt gjennom, registrert og betalt sendes normalt førstkommende sendingsdag.(-tirsdag/torsdag)
    De fleste bestillinger pakkes fortløpende hos oss og gjøres klar til sending.
    Forsinkelser kan enkelte ganger oppstå og avhenger ofte av kvantumet på innkommende bestillinger og pakke-trykket hos vår fraktlevrandør. På forhånd takk for din forståelse og tålmodighet.
  • Du har etter angrerettsloven 14 dagers åpent kjøp på din bestilling fra bestillings tidspunktet.
    De fleste varene på DLsupply regnes som intimprodukter til personlig pleie.
    Det vil si at det er kun pakker eller vare som ikke er åpnet som kan returneres.
    Kjøper dekker da fraktkostnader, evt. nødvendig returemballasje og det er da kun vareprisen - prisen på produktet som blir kreditert. Merk at det kan gå rundt 10-12 dager før kreditten/returbeløpet kommer til din konto. Da avhengig av valgt betalingsløsning ved din bestilling. 
  • Ved pakker eller varer som blir returnert pga. for sent eller manglende uttak/henting av kjøper, er det kun vare beløpet som blir kreditert. Kjøper dekker da fraktkostnader i sin helhet. Merk at det vil kunne påløpe et gebyr på kr 50 ved manglede uttak/henting.
  • Dersom du skulle angre på kjøpet vil tilbakebetaling av hele kjøpesummen
    avhenge av om frakt er bestilt hos oss eller ikke.
    Vi anser bestillinger som bindende, og kan allerede ha kostnader knyttet til frakt og eller pakking før betalingen fra deg ankommer oss. Det er i så fall kun prisen på produktene (-vareprisen) som refunderes.
  • Ved bestilling av Mysterybox vil verdi beløpet på boxen kunne avvike noe fra produktprisen. 
  • Pris på kostnader med betaling via Kort/Vipps ect. refunderes ikke.
    Ved betaling med Vipps vil beløpet rundes opp til hele kroner. (ved øres beløp)
  • Det er i hovedsak ikke angrerett på bodyer eller andre "intime" klesplagg som truser, t-skjorter o.l. fra det øyeblikket de(denne) er tatt i bruk. (se vår veileder for bestilling og retur av bodyer og klesplagg)
  • Ved ønske om retur av intimvare og eller "intime" klesplagg må du ta kontakt via vårt kontaktskjema innen 2-3 dager etter mottak av pakken for å avtale retur. 
  • Retur er kun mulig så lenge produktet er i hel emballasje og fremstår som ny, slik det var i det øyeblikket det forlot oss.
  • Priser på varene kommer av at de er importert i et større kvantum og i kombinasjon med at Norge ikke er en del av EU. Frakt til Norge for disse varene er mange tider over dobbelt så dyrt som inn til f.eks Danmark.
    Priser på varene vil kunne endre seg over tid,
    da dette avhenger av innkjøpsprisene og frakt vi får inn til oss pr. bestilling.
    Vi ønsker å tilby så gode priser som mulig.
  • Når det gjelder frakt vil man som oftest få mest igjen for pengene ved å bestille 3 - 6 eller 9 pakker.
    Ta kontakt om noe er uklart ved bestilling eller du ser feil ved annonser o.l. 
  • PostNord og Posten-Norge sender til post i butikk som er vår hoved løsning på leveringer.
    Forsendelsen vil komme til et av dine post utleveringssteder som er registrert nær din oppgitte adresse.
    Du får vanligvis en hente SMS av fraktlevrandør. Vi registrert ditt mobilnummer pr. sending hos transportøren.
    Dersom du ikke skriver et gyldig mobilnummer er sannsynligheten større for at du får en hentelapp i postkassen.
    Det er ikke sikkert at du får en SMS for å hente pakken fremfor hentelapp.
    Ta evt. kontakt med postnord/transportør for mer informasjon.
  • Vi tilbyr enkelt eksemplar bleier, altså kan du kjøpe noen bleietyper pr. stk. for å finne din favoritt.
    Det vil til enhver tid være forhåndsbestemte pakker eller typer, sjekk gjerne ut enkeltekseplar kategorien for siste nytt.
    Vi vil med tiden endre på pakkene for å få litt variasjon.
    Det foreligger en del ekstra arbeide med å selge eksemplarer, så de vil i utgangspunktet være noe høyere i pris enn "hele" pakker. Kom gjerne med forslag til type - så kanskje er den neste eksemplar-pakken den du ønsker!
  • Eierselskapet som drifter dlsypply.no ble registrert i foretaksregisteret den: 29.07.2020 og er MVA godkjent.
  • Vi er åpen for ris =) og ros så kom gjerne med en tilbakemelding  slik at vi kan bli bedre =)

Vi oppfordrer alle til å følge Nettvettreglene 


Har du andre spørsmål? Sjekk gjerne ut ofte stilte spørsmål.