Pakke informasjon

Pakkene:

  • Du kan kjøpe opptil 3 pakker for 159 kr i frakt i kongeriket Norge. 
  • Kurv/kassen velger frakt metode automatisk basert på vekt.
  • Ved enkelte størrelser i L og XL vil antallet bleiepakker pr. pappkasse variere. (se etter beste frakt alternativ ved utsjekk av kurv).
  • Vi sender i nøytrale pappesker, men noen ganger også i produsenten sine esker. De aller fleste pappeskene fra våre produsenter er meget diskre og vil stort sett kun være merket med bokstav koder som eks: C4 L,M,S-F 10 UC L-M XL ect.
  • Adresse etikett må også selvfølgelig på kassene for og finne veien til deg.
    Men avsender vil være et annet nøytralt firmanavn for maksimal diskresjon.

Standard sending til kr 159
(som vist på bildet over med 3 stk Criklz M)

  • Små rifter i pappkassene kan forekomme under frakt. Vi kan derfor pakke inn varene dine ekstra med emballasje, for ekstra sikkerhet og diskresjon.
    (NB. velges ved utsjekk av kurv) 

  • Vi sorterer og velger kun de beste pappeskene til sending av våre varer.

    Har du mottatt varer fra oss? 
    Send oss gjerne din erfaring og synspunkter dårlige eller gode!
  • Pakkene dine kan du hente i en av dine "nærmeste post i butikk" utleveringer. (evt. muligheter for omdirigering av pakker til dør eller bruk av pakkeautomat se info lenger nede på denne siden.)

Fraktmetoder:

  • Våre pakker blir sendt med Posten Norge eller PostNord.
  • Vi velger til enhver tid det beste fraktalternativet for din pakke.
  • Varene dine kan du hente på et av "postens" utleveringssteder -
    "Post i butikk" (evt. pakkeautomat) - Knyttet til din/oppgitte adresse
  • Se kart over utleveringsstedene: Posten-kart og Postnord-kart
  • Du kan få mindre "konvolutt-pakker" tilsendt til din postkasse.
    (må passe postkasse.  - Alternativet er uten sporing)
  • Ønskes pakken(e) levert hjem er Omdirigering - hjemlevring en mulighet. (tjenesten leveres kun av posten. Husk at du selv må ordne omdirigeringen med posten samt gi oss beskjed om at dette ønskes ved bestilling)
  • Ved andre ønsker ang. forsendelse Ta kontakt så finner vi en løsning.

    Tips:

    Du kan følge PostNord pakken(e) på vanlig måte ved å bruke ditt sporings nummer her
    Eller last ned Postnord appen

    Tips:

    Du kan også følge med på sendingene dine fra Posten Norge med postens gratis app. Les mer eller last den ned her

Merk: Du får ikke sporing på brevpost eller mindre konvolutt-pakker levert til din postkasse samt enkelt sendinger med postnord. 


Utleveringssted:

Posten og Postnord, frakter våre pakker og de velger i utgangspunktet nærmeste utleveringssted (- "post i butikk", evt. Pakkeautomat) knyttet til din oppgitte adresse. Men i noen tilfeller velger fraktlevrandør et av de andre nærliggende utleveringsstedene rundt din oppgitte adresse. (Det kan være flere årsaker til det, men som oftest fordi de har lite kapasitet eller det er fullt på det nærmeste/lokale utleveringsstedet e.l. Dette kan typisk skje rundt høytider/ferietider) 

Dessverre kan du ikke sette et bestemt utleveringssted ved kjøp hos oss pr. nå.
Men du kan komme med ønsket utleveringssted.
Vi kan dessverre ikke garantere at pakken kommer akkurat dit. (Men den kommer uansett til et utleveringssted i ditt postområde)

Et ønsket utleveringssted kan du sette opp i kommentarfeltet i kurven/kasse når du handler på DLsupply. (Da i tekst-rubrikken ved utsjekk av kurv. Husk å ta med riktig adresse til evt. ønsket utleveringssted slik at vi kan legge det inn)


Pakkeautomat:

Har du en eller flere pakkeautomater fra Postnord i ditt område leverer vi til en av disse. Men om du har en spesifikk pakkeautomat som fortrekkes må du gi oss riktig og full adresse til ønsket pakkeautomat, for at vi skal kunne sende til akkurat den.

Se Postnord-kart for å finne riktig adresse til din automat, samt opplyse i kommentarfeltet i kurven/kasse når du handler på DLsupply at du ønsker bruk av en spesifikk Pakkeautomat.

(Merk enkelte automater kan være fulle innimellom. pakken går da til nærmeste utleveringssted eller "nabo" automat)

Pakkeautomat er et skap med luker i flere størrelser, som passer forskjellige pakker. Der blir pakken levert, og ligger og venter på deg til du kommer for å hente den. Når du har fått SMS om at den er kommet kan du selv låse opp luken din i automaten, ved hjelp av bluetooth og myPostNord-appen. for mer info sjekk ut Postnord - automat


Omdirigering - Hjemlevering av pakke:

Du kan få pakken(e) levert hjem på døren selv om vi ikke har dette som et "vanlig" leveringsalternativ i nettbutikken pr. nå. (gjelder for pakker bestilt til en privatadresse). Du får melding fra Posten Norge mens pakken er underveis fra oss til deg, og du kan da velge å omdirigere pakken ved å klikke på linken i meldingen. Eller du kan bestille hjemkjøring fra hentestedet der pakken(e) ligger. 

Tjenesten er stort sett tilgjengelig fra Posten Norge i hele landet. Du velger hvilken dag du vil ha pakken, og den leveres hjem på døren mellom  kl. 17 og 21* i byer og tettsteder. For resten av landet skjer leveringen mellom kl. 8 og 17.

Du kan be om at Posten setter igjen pakken om du ikke er hjemme. Ved levering på kveldstid ringer sjåføren 30-60 minutter før ankomst (dette vil gradvis erstattes av sms til mottaker når Posten ruller ut nytt digitalt grensesnitt for mottaker).

Før omdirigering - hjemlevering

Du trenger først sporingsnummeret på pakken(e) du har bestilt hos oss som vanlig med "standard" frakt, før du kan bestille omdirigering - hjemlevering fra Posten. For å bestille omdirigering - hjemlevering av din pakke klikk her eller på knappen under.

Husk å skrive at du ønsker pakken sendt med posten i kommentarfeltet/tekst-rubrikken ved utsjekk av kurv hos oss dersom du ønsker å benytte denne tjenesten til Posten Norge.

Merk:

Når du bestiller hjemlevering kan du velge at pakken blir satt igjen uten signatur. Om dette ikke er valgt blir pakken levert til nærmeste hentested, Dersom du ikke er hjemme. (se
Posten Norge for mer info)
Du får som oftest en sms før levering.  

Tips:

Bestill Omdirigering - hjemlevring av pakken(e) samme dag som du mottar sporings nummeret om du har muligheten. Dette for å få best pris (se prisinformasjon på Postens side)

Verdt å vite:

Du kan avtale levering "på" døren eller at pakken rett og slett settes på et avtalt sted. Uten signatur.
(F.eks. bak søppeldunken ved ytterdøren eller på baksiden ved terrassedøren ect.)

Tjenesten omdirigering - hjemlevering er levert av Posten Norge.
Priser og betingelser gis av posten Norge 
(se linken/knappen for info)


Fulle kasser er det morsomste og det beste kjøpet for deg som kunde!

Beste kjøp blir ved å fylle opp pappkassene i hht. frakt kategoriene:

Ønsker du å bestille 1-2 bleiepakker er det ikke noe i veien for det, men
for å få mest igjen for pengene bør en bestille "fulle" pappesker/kasser altså 3 bleipakker per pappkasse.
Ønsker man 5 bleiepakker er dette fullt mulig men enn bør da vurdere å øke til 6 bleiepakker for å få mest ut av frakten som blir den samme ved eksempelvis 5 eller 6 bleipakker i f.eks. medium.

Kassen/betalingsløsningen velger automatisk antallet/kvantumet av de forskjellige varene du får plass til pr. en pappkasse. Dette pga. vekt begrensinger ved frakt. 

Kort oppsummert beste kjøp blir ved kjøp av 3 - 6 - 9 . Eller evt. 12 Bleiepakker.
Dette pga. størrelse og vekt begrensinger hos fraktlevrandørene i Norge.

(Ønskes større kvantum . Ta kontakt så finner vi en løsning tilpasset ditt behov)


Enkelte eksemplar bleier:

Vi selger flere bleie typer i stk. - enkelte eksemplar-bleier.
Slik at du kan plukke dine favoritter!

Det vil til enhver tid være et "knippe" forhåndsbestemte pakker som vil være tilgjengelige men vi vil med tiden endre på pakkene for å få litt variasjon.

Sjekk gjerne nettbutikken for å se hva som finnes av tilbud på dette nå.

Dersom du handler bleier - vanlig i pappkasser også, legger vi ved de enkelte eksemplar bleien(e) i pappkassene sammen med de vanlige bleie pakken(e). Ta kontrakt om du lurer på noe. 

Om du kun skal handle enkelt eksemplar bleier denne gangen, så finnes det et eget postkasse-fraktalternativ, da for 1-3 stk enkelt eksemplar bleier pr. "Konvolutt-pakke"/postkasse pakke. 
Bestilles det enkelt eksemplar bleier i større kvantum pakkes dette i en av våre "standard" pappkasser som vanlig.

(max enkelt eksemplar bleier pr pappkasser er 35 stk.)



Passer varene mine i en eller to kasser? 

Se eksemplene under: 

Kassen/betalingsløsningen velger automatisk om alle varene dine får plass i en, to eller tre papp-kasser ved utsjekk.


Under kan du se "vanlige" sendinger for å få et hint om hvordan din pakke vil kunne være.  
Er du i tvil om noe Ta kontakt så hjelper vi deg. 


Vi klarer som hovedregel å legge ved 3 stk Booster Pads - enkle eksemplarer  i en "full" kasse
som det allerede er 3 bleiepakker i men da er den også super full!
(Alternativ A)


Vi klarer som hovedregel å legge ved 3 stk enkele eksemplar-bleier i en "full" kasse

som det allerede er 3 bleiepakker i men da er den også super duper full!
(Alternativ B) 


Vi klarer som hovedregel å legge ved 6 stk stolbeskyttelses ark i en "full" kasse
som det allerede er 3 bleiepakker i men da er den også  full!
(Alternativ C) 


Men tenk så gøy å få en pakke med 1 BetterDry, 1 Abri form, 2 ID comfy jr, 1 eksemplar bleie, 2 stolbeskyttere, 2 pk med våtservietter og 2 stk Johnson babypudder 100g. Da blir det kanskje fullt i bleie skuffen din også?
Pappkassen blir i alle fall helt full.
(Alternativ D) 


Eller kanskje har du et helt skap som skal fylles? 
Som vist her med 3 bleiepakker BetterDry og  3 Bleiepakker Abri Form, da to pappkasser
(Alternativ E) 

Husk ved enkelte størrelser i Large og XL får vi dessverre ikke plass til noe annet i pappkassene enn de 3 "Standard" bleiepakkene. Samt i enkelte størrelser i L og XL går det kun to bleiepakker.
(Dette velger kassen automatisk ved utsjekk av kurv da pga. vekt)


Fulle pappkasser som vi sender til deg måler normalt ca. 50x30x40 cm. utv. Vekt rundt 8-10 kg
Dette vil variere noe pga. varierende vare størrelser og bestillinger.